Tuesday, June 13, 2017

Die Droom Boek werkswinkel

Dear Gracefilled Lillies,/ Liewe Genade-vervulde Lelies


(This post is in Afrikaans)

Ons eerste werkswinkel is gehou op die 27ste Mei 2017 by die Pretoria Botaniese Tuine. 

Die tema van hierdie werkswinkel het gedraai rondom die Droom Boek Gebeds Joernaal. Hierdie Droom Boek konsep vloei uit my unieke pad in my gebeds joernaal oor 17 jaar. Die Here het met my persoonlik 'n genade pad geloop. 'n Geduld pad gevul met Sy teenwoordigheid en sagte stem deurlopend. Hierdie proses en my uithou en aanhou daarmee het met die Heilige Gees se hulp, my gedra deur baie moeilike tye, wag tye en winter droĆ« woestyn seisoene. By tye het God gevra dat ek in die fisiese woestyn stap in die Midde Ooste en hier vind ek ook God se teenwoordigheid en voorsiening. Saam met die Here droom ek drome vir my lewe en Hy leer my hoe om dit in geloof met Hom te benader. 




Vir meer inligting oor die GraceLilly werkswinkels, kontak ons by ansu@ivytreestudio.co.za





Visit Ivytree Studio to see more of what we are up to: www.ivytreestudio.co.za
Buy some of our pretty paper here
Connect with the team on our Facebook page here.
Share your Ivytree Studio layouts with us here
Join our #CreativeGirlPrint&PlayClub here
Watch our Youtube channel here.














No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment. - GraceLilly